Obchodní podmínky

KOLMIS.CZ - Radek Kolmačka, Dubkova 1529, 756 61  Rožnov pod Radhoštěm, Česká republika
Odpovědná osoba : Radek Kolmačka, IČ: 60940051

Obchodní podmínky

 

I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují práva a povinnosti mezi vámi (kupujícím, ať už spotřebitelem nebo podnikatelem) a námi (prodávajícím: Radek Kolmačka, IČ: 60940051, sídlo: Dubkova 1529, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, Česká republika, provozovna: Meziříčská 2315, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, Česká republika, e-mail: kolmis@kolmis.cz, telefon: +420 737 286 728) při nákupu zboží na našem e-shopu.

Práva a povinnosti neupravené v těchto OP se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Vyhrazujeme si právo OP měnit – platí ta verze, která byla účinná v den odeslání objednávky.

 

II. Uzavření kupní smlouvy
Skutečné i zakázkové zboží lze objednat přes e-shop (objednávkový formulář), e-mailem nebo telefonicky.

Objednávka musí obsahovat:

  1. vaše jméno
  2. doručovací adresu
  3. kontaktní e-mail a telefon
  4. označení produktu (typ, velikost, specifikace, barva, tiskové instrukce u zakázky)
  5. množství
  6. cenu
  7. způsob platby a doručení.

Po odeslání objednávky vám ji do 24 hodin potvrdíme e-mailem. Potvrzením objednávky je kupní smlouva považována za uzavřenou.

Máte právo objednávku do 24 hodin zrušit (pokud jsme ještě nepotvrdili odeslání). Výjimka: Pokud již zakázku připravujeme, nemusí být zrušení možné – viz sekce Zakázková výroba.

 

III. Cena a platební podmínky
Ceny zboží jsou konečné. Nejsem plátce DPH.

Možnosti platby:

  1. platba kartou online (Visa, Mastercard – zabezpečená brána ComGate)
  2. Platba PŘEDEM (QR platba, bankovní převod) - po objednání odešleme email s výzvou k úhradě, splatnost do 3 dnů, poté bude objednávka zrušena

Fakturu nebo daňový doklad vystavíme při dodání nebo elektronicky e-mailem. Vlastnické právo k zboží přechází na kupujícího jeho převzetím.

Platby kartou jsou zpracovávány prostřednictvím zabezpečené platební brány splňující mezinárodní bezpečnostní standardy (PCI DSS). Údaje o platební kartě se k prodávajícímu nedostávají.

Poskytovatel platební brány je společnost Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267

V případě vrácení peněz (např. odstoupení od smlouvy, uznaná reklamace) vrací prodávající částku stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba, není-li dohodnuto jinak.

 

IV. Doručení zboží
Zboží doručujeme:

- poštou nebo kurýrem (konkrétní ceny a lhůty jsou uvedeny při objednávce),
- osobně na adrese provozovny – nutné sjednat termín a dobu vyzvednutí,
- osobním dovozem (neplatí pro objednávky přes e-shop).

U zakázkové výroby začne lhůta pro dodání běžet až po finálním potvrzení podkladů (tiskových dat a dat pro výrobu) a přijetí všech potřebných informací e-mailem.

Obvyklá dodací doba je:

- skladové zboží – do 7 pracovních dnů (pokud není uvedeno jinak),
- výroba na zakázku – dle dohody.

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není obal poškozený. Pokud je zjevné poškození zjištěno při převzetí, doporučujeme pořídit fotodokumentaci a uvést tuto skutečnost do předávacího protokolu dopravce. Pozdější reklamace mechanického poškození způsobeného dopravou nemusí být uznány.

V případě poškození zásilky nebo neúplné dodávky je nutné informovat prodávajícího nejpozději do 24 hodin od převzetí na e-mail: kolmis@kolmis.cz

Nepřevzetí (odeslaného) zboží do 14 dnů od vyrozumění nám dává právo od smlouvy odstoupit.

 

V. Skladové zboží vs. zakázková výroba
A) Skladové zboží
Platí standardní právo na odstoupení do 14 dnů od převzetí (§ 1829 občanského zákoníku). Vrácené produkty musí být kompletní, nepoškozené a zaslány na adresu provozovny: Meziříčská 2315, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm. 

Peníze (včetně ceny nejlevnějšího nabízeného způsobu dopravy) vracíme do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba (u plateb kartou zpět na použitou kartu; u převodu na původní účet; u hotovosti/dobírky převodem na účet kupujícího), není-li dohodnuto jinak.

Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty zboží vzniklé nakládáním nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

B) Zakázková výroba - např. tisk fotografií, plakáty, reklamní výroba (tiskoviny)
Podle § 1837 písm. d) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Proces výroby:

  1. odešlete objednávku
  2. objednávku potvrdíme s cenou a výzvou k platbě
  3. pokud nebyla data dodána už při objednávce, zašlete tisková data e-mailem
  4. zašleme vám vizuální náhled ke schválení
  5. po potvrzení zahájíme výrobu (tisk, rámování apod.)
  6. připravíme k odeslání nebo osobnímu předání.

Storno po potvrzení návrhu nebo po zahájení výroby je možné; v takovém případě účtujeme skutečně vzniklé náklady na materiál a práci, minimálně však 40 % z ceny zakázky.

Kupující odpovídá za kvalitu a legální povahu dodaných podkladů. Výrobu s neetickým nebo právně problematickým obsahem můžeme odmítnout – v takovém případě vrátíme zaplacenou částku.

 

VI. Odstoupení od smlouvy
Spotřebitelé (není-li sjednáno B2B) mají právo:

  1. u skladového zboží – lhůta pro odstoupení běží 14 dnů ode dne převzetí zboží. Po odeslání oznámení o odstoupení je kupující povinen zaslat zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů, na adresu: Meziříčská 2315, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm.
  2. u zakázkové výroby – nemají právo odstoupit po zahájení výroby nebo potvrzení vizuálního návrhu.

Oznámení o odstoupení zašlete písemně nebo e-mailem. Náklady na vrácení zboží nese kupující (kromě nejlevnějšího způsobu doručení nabízeného prodávajícím). Vrácení peněz provedeme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Peněžní prostředky vracíme stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba, není-li dohodnuto jinak

 

VII. Reklamace (vady)
Reklamaci uplatněte e-mailem na kolmis@kolmis.cz – uveďte číslo objednávky, popis vady a přiložte fotodokumentaci (je-li to možné). Zboží zasílejte čisté, kompletní a bezpečně zabalené na adresu: Meziříčská 2315, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm.

O přijetí a vyřízení reklamace informujeme e-mailem. Dle povahy vady má kupující právo na opravu, výměnu, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.

U ruční výroby a přírodních materiálů (ruční papír, dřevo apod.) nejsou drobné odchylky ve struktuře a odstínu vadou – jsou přirozeným znakem originality výrobku.

 

VIII. Ochrana osobních údajů
(Uvedeno v samostatném dokumentu GDPR, stručně zde🙂

Zpracováváme identifikační a kontaktní údaje (jméno, adresa, e-mail, telefon), platební údaje a podklady pro zakázkovou výrobu,
účely: plnění smlouvy, fakturace, doručení, komunikace, údaje uchováváme po dobu plnění smlouvy, záruční lhůty a zákonné povinnosti archivace, poté je smažeme/anonymizujeme, vaše práva: přístup, oprava, výmaz, omezení zpracování, odvolání souhlasu (pokud byl udělen), stížnost u ÚOOÚ.

IX. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.

X. Závěrečná ustanovení
Vztahy se řídí českým právem. Neplatné ustanovení nahradí platné, které je významově nejblíže. Veškeré změny OP musí být v písemné podobě. Smlouvy se archivují a nejsou přístupné třetím stranám. Platí znění OP účinné v době odeslání objednávky.

 

Tyto OP jsou platné od 1. 8. 2025